בקרוב – לב של דיו: צבע הנקמה, מאת קורנליה פונקה

ספטמבר 15, 2024

יותר מעשור וחצי אחרי, קורנליה פונקה שבה אל עולם לב של דיו בפעם האחרונה עם צבע הנקמה

אחרי למעלה מעשור מאז יצא הספר האחרון בסדרת "לב של דיו", סופרת הפנטזיה עטורת הפרסים, קורנליה פונקה שבה אל העולם שהפך אותה לשם עולמי. הספר הרביעי ייקרא "צבע הנקמה" (The Color of Revenge) וצפוי לצאת בנובמבר השנה (2024).

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

חמש שנים לאחר אירועי מוות של דיו, מגי, מו, אצבע-אבק ושאר תושבי אומברה חיים בשלום, אך לא אורפיאוס הגולה. הנבל מצא דרך לא צפויה לזרוע הרס ולנקום בעולם הדיו! הוא השחית אמן ליצור דיוקנאות מכושפים שיגרמו לגיבורים לדהות. נחושים לנצח, גם במחיר כתיבת הלחש המסוכן מכול, החבורה מתאחדת ויוצאת לקרב האחרון בספר הרביעי בעולם לב של דיו.

למרות הקשר לטרילוגיה האהובה, צבע הנקמה עומד בפני עצמו. הספר מעוטר באיוריה של פונקה עצמה, וכבר מככב ברשימות רבי המכר בגרמניה, הן לילדים והן למבוגרים.

בישראל, טרילוגיית לב של דיו ראתה אור בהוצאת כנרת זמורה דביר, במסגרת סדרת מרגנית הקלאסית, בתרגומה של חנה לבנת. כמובן שנמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בנוגע לתרגום הספר וליציאתו בעברית. לחובבי יצירתה של פונקה, יציאת הספר הרביעי היא הזדמנות מצוינת לחזור אל הטרילוגיה המקורית, שהסתיימה ב-2007. לב של דיו, כשף של דיו ומוות של דיו היו שיר אהבה לקריאה בכלל ולפנטזיה בפרט. לכן, בהתחשב בכך שמי שנולדו באותה שנה הם כיום בני ובנות 17, זהו גם זמן טוב לדור חדש של קוראות וקוראים להכיר ולהתאהב בעולם הדיו. דווקא בזמנים לא פשוטים אלה, יכול להיות נפלא לעצור לרגע ולגלות מחדש את כוחם של הפנטזיה והדמיון לעשות פלא אמיתי ורב עוצמה: להפוך נייר ודיו לשער אל מחוזות הקסם.

על המחברת

קורנליה פונקה היא סופרת רבת מכר, בעלת שם בינלאומי. בין ספריה: גנב הספרים, רוכב הדרקונים וטרילוגיית לב של דיו, כמו גם מספר רב של ספרי ילדים וראשית קריאה. בנוסף כתבה עם גיירמו דל טורו את הספר המבוסס על סרטו עטור השבחים, המבוך של פאן. היא מתגוררת בלוס אנג'לס קליפורניה, בבית מלא ספרים.

בקרו באתר הבית של קורנליה פונקה

צבע הנקמה
סדרת לב של דיו #4
מאת: קורנליה פונקה
הוצאת סקולסטיק (ארה"ב) וצ'יקן האוס (בריטניה) – (2024)
352 עמודים (בכריכה קשה)

תמונה של ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

רוחות מלחמה - פוסטר הסרט
סרטי אימה

רוחות מלחמה – (2024) – Refuge

הדג'ין פוגשים את העולם המודרני בסרט רוחות מלחמה, והם לא מחפשים להגשים משאלות הסרט "רוחות מלחמה" הוא החלאה בין ז'אנרים: